Маркетинг (салалар бойынша)

Мамандығы: 04140100 – Маркетинг  (салалар бойынша)

Біліктілігі: 4S04140103 – Маркетолог

Маркетолог – нарықты, тұтынушылардың қажеттіліктері мен талғамдарын зерттейтін маман.

Іскерлік:

  • Ақпаратты талдау және аналитикалық құралдармен жұмыс істеу қабілеті
  • Жарнамалық науқандардың тиімділігін бағалау.
  • Нарықта зерттеу жүргізу, бәсекелестерді бағалау әдістерін білу.
  • Тұтынушы сұранысын зерттеу, тұтынушы портретін құрастыру.
  • Әртүрлі байланыс арналарымен жұмыс істеу тәжірибесі: блог, электрондық пошта, әлеуметтік желілер және т.б.
  • Сату шұңқырын құру.
  • Ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істеу мүмкіндігі.
  • Инвестициялық тиімділікті есептеу және жарнамалық бюджетті басқару.
  • Шығармашылық жарнамалық материалдарды құру.
  • Маркетингтік стратегияларды білу және дамыту.

Дағдылар:

  • ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істеу дағдылары;
  • жарнамалық материалдарды жасау дағдылары;
  • маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдылары;
  • жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін бағалау дағдылары;
  • компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдылары;
  • жаңа өнімдерді әзірлеу және оларды нарыққа шығару дағдылары

Кәсіби құзыреттер:

  • кәсіби қызметті қолдайтын заңнамалық және нормативтік актілерді пайдалану;
  • жаңа ақпараттық технологияларды меңгеру;
  • нарықтағы сатып алушылардың мінез-құлқын зерттеу;
  • маркетингтік ортаны зерттеу;
  • маркетингтік зерттеулер жүргізу;
  • сұраныс пен ұсынысты болжау;
  • жаңа өнімдерге брендтер, маркалар жасау;
  • жарнамалық жағдайларды әзірлеу;
  • тауарларды өткізуді ынталандыру;
  • баға стратегиясын әзірлеу;
  • бәсекелестік үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу.

Бұл профильдегі мамандар білуі керекнарықты сегменттеу саласында шаруашылық жүргізуші субъектілердің стратегиялық шешімдерді қабылдауы үшін әртүрлі салаларда (нарықты, тауарларды/қызметтерді, тұтынушыларды, делдалдарды, бәсекелестерді, маркетингтік ортаны және маркетинг кешенінің элементтерін зерттеу) маркетингтік зерттеулер жүргізу, мақсатты сегменттер, шаруашылық жүргізуші субъектілердің тауарларын/қызметтерін позициялау.

Бітірушілердің кәсіби қызметінің объектілеріжарнама, сауда, ақпараттық қызмет көрсету, қоғаммен байланыс, өнеркәсіп, қызмет көрсету кәсіпорындары, өндірістік және делдалдық кәсіпорындар, халықаралық сауда палаталары, сауда үйлері, көлік және коммуникация сияқты әртүрлі секторлар.